خبری مهم در رابطه با کاشان
گل نرگس
فرهنگی/اجتماعی/علمی/ورزشی/...
نگارش در تاريخ یک شنبه 29 / 11 / 1389برچسب:, توسط En.Ali Golestani(علی گلستانی)

مهندس گرانمایه پور(نماینده محترم شهرستان کاشان) در جمع نمازگزاران و بسیجیان مسجد اعظم حضرت صاحب الزمان (عج) کاشان در روز جمعه29 بهمن ماه دیدار مردمی با مردم فهمیده و ولایتی این شهر داشت که در این دیدار از شروع به کار پروژه ذوب آهن کاشان خبر داد و اضافه نمود با افتتاح این پروژه حداقل 2000 نفر صاحب شغل خواهند شد.

لازم است اضافه کنم در پایان صحبت های جناب مهندس ایشان  حدود 100 نفر از مردم را به صورت چهره به چهره ملاقات کرد و به بررسی مشکلاتشان پرداخت.

این دیدار مردمی بلافاصله بعد از نماز عشا آغاز شد و تا حدود ساعت 21 ادامه داشت.


javahermarket

javahermarket

javahermarket

javahermarket

javahermarket

نظرات شما عزیزان:

شهلا.م
ساعت1:57---6 اسفند 1389
سلام

کاشان رو عشق است وبس.

از تمام وجود دوستش دارم.

پاسخ: موافقم./


غلامرضا
ساعت1:13---6 اسفند 1389
سلام

من خودم اصلیتم کاشونی نیست ولی در این مدتی که در کاشون زندگی می کنم به این رسیدم که مردم کاشون مردمی بسیار انقلابی-فهیم-ولایتی-باهوش-باشعور -میهمان نواز و ... هستند و امیدوارم هر چه زودتر این شهر با لایق استان شود تا بیش از پیش مردم ایران سر افراز مردم این شهر دیدنی رو بشناسن.

در آخر از مسئولان عزیز کشورمون میخام تا راه را برای استان شدن این شهر عزیز باز کنند و امیدوارم که این اتفاق بیفتد.


پاسخ: از اینکه شما به عنوان فردی که اهل کاشان نیست و اینگونه در رابطه با کاشان صحبت می کنه خوشحالم و من به عنوان یک فرد اصیل کاشانی از شما سپاسگذاری می کنم و امیدوارم که مسئول به هر طریقی که شده این کار مهم را در اولویت کارهای خود قرار دهند.


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: